30.12.2014
Для запровадження системи електронного адміністрування ПДВ податківці розробили електронні форми документів
Для запровадження системи електронного адміністрування ПДВ Державна фіскальна служба України розробила такі форми:
- Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1300103);
- Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1400103);
- Запит щодо отримання відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (J/F1301201);
- Витяг із системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1401201);
- Квитанція про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (J/F1490901).
- Джерело:
- Міндоходів у Тернопільській області
Немає коментарів:
Дописати коментар