03.07.17
29 червня 2017 року в Конгрес-холі ДФС, на Львівській площі, 8, відбувся семінар для платників податків щодо блокування податкових накладних (далі – ПН). Спеціалісти ДФС відповідали на питання платників податків. Uteka.ua коротко висвітлює питання-відповіді, які обговорювались на семінарі.
1. Чи запрацює у повному режимі блокування ПН з 1 липня 2017 року?
Так, запрацює.
2. Скільки по вашим даним недобросовісних платників податків, для виявлення яких була запроваджена система блокування ПН.
В цілому по країні приблизно 2000 недоброякісних платників.
3. Якщо у перехідний період блокування ПН була отримана квитанція щодо блокування ПН, чи отримає підприємство таку квитанцію з 1 липня?
Деякі критерії щодо блокування були змінені, тому необов’язково, що знову прийде така квитанція.
4. Якщо підприємство купляє деревину, та виготовляє і продає столи та ліжка (тобто коди товарів при купівлі та продажу різні), як це буде враховуватись при блокуванні ПН?
У такому разі ПН підприємства буде заблоковано. Потрібно буде після отримання квитанції щодо блокування надати інформацію, передбачену наказом Мінфіну від 13.06.2017 р. № 567, щодо виду діяльності та кодів товарів. Система запам’ятає такого платника і у подальшому не буде блокувати його ПН.
5. Чи може підприємство заздалегідь (до отримання квитанції щодо блокування ПН) надати інформацію щодо виду діяльності та кодів товарів (послуг)?
Ні, не може.
6. Підприємство займається орендою, але цей вид діяльності не прописано у Держреєстрі, а лише у Статуті. Чи буде блокування ПН?
Якщо у вас не має ризикованого товару, то система не буде блокувати ваші ПН.
7. За який період буде проводитись аналіз залишків постачання та придбання- завжди з 1 січня 2017 року?
Залишок рахується з 1 січня 2017 року по день надання ПН.
8. Підприємство надає послуги постачальнику, то чи будуть ПН перевірятись по кожній операції?
Так, по кожній.
9. Для великих оптових компаній залишок буде завжди більший, ніж 1,5 разів. Як бути у цій ситуації?
У такому разі потрібно буде після отримання квитанції щодо блокування надати інформацію, передбачену наказом Мінфіну від 13.06.2017 р. № 567, щодо виду діяльності та кодів товарів. При цьому Критерії у подальшому будуть змінюватись.
10. Яка кількість у відсотковому відношенні ПН може бути заблоковано, після чого може бути переглянута система блокування ПН.
Проблема є, однак і у тестовому режимі було заблоковано не більше 30%. Тому масового блокування не очікується.
11. Як дізнатися, що у контрагента заблоковано ПН?
Як тільки ПН буде призупинена, то квитанція буде надходити і продавцю, і покупцю.
12. У зв’язку з вірусними атаками не можна вчасно зареєструвати ПН. Що зі штрафами у цьому випадку? Чи треба брати довідку Кіберполіції про вірусну атаку?
ДФС буде виходити з ініціативою продовження реєстрації ПН, якщо це буде носити масовий характер. Щодо довідок з Кіберполіції, то яке буде прийнято рішення Мінфіна, так і потрібно буде діяти.
29 червня 2017 року в Конгрес-холі ДФС, на Львівській площі, 8, відбувся семінар для платників податків щодо блокування податкових накладних (далі – ПН). Спеціалісти ДФС відповідали на питання платників податків. Uteka.ua коротко висвітлює питання-відповіді, які обговорювались на семінарі.
1. Чи запрацює у повному режимі блокування ПН з 1 липня 2017 року?
Так, запрацює.
2. Скільки по вашим даним недобросовісних платників податків, для виявлення яких була запроваджена система блокування ПН.
В цілому по країні приблизно 2000 недоброякісних платників.
3. Якщо у перехідний період блокування ПН була отримана квитанція щодо блокування ПН, чи отримає підприємство таку квитанцію з 1 липня?
Деякі критерії щодо блокування були змінені, тому необов’язково, що знову прийде така квитанція.
4. Якщо підприємство купляє деревину, та виготовляє і продає столи та ліжка (тобто коди товарів при купівлі та продажу різні), як це буде враховуватись при блокуванні ПН?
У такому разі ПН підприємства буде заблоковано. Потрібно буде після отримання квитанції щодо блокування надати інформацію, передбачену наказом Мінфіну від 13.06.2017 р. № 567, щодо виду діяльності та кодів товарів. Система запам’ятає такого платника і у подальшому не буде блокувати його ПН.
5. Чи може підприємство заздалегідь (до отримання квитанції щодо блокування ПН) надати інформацію щодо виду діяльності та кодів товарів (послуг)?
Ні, не може.
6. Підприємство займається орендою, але цей вид діяльності не прописано у Держреєстрі, а лише у Статуті. Чи буде блокування ПН?
Якщо у вас не має ризикованого товару, то система не буде блокувати ваші ПН.
7. За який період буде проводитись аналіз залишків постачання та придбання- завжди з 1 січня 2017 року?
Залишок рахується з 1 січня 2017 року по день надання ПН.
8. Підприємство надає послуги постачальнику, то чи будуть ПН перевірятись по кожній операції?
Так, по кожній.
9. Для великих оптових компаній залишок буде завжди більший, ніж 1,5 разів. Як бути у цій ситуації?
У такому разі потрібно буде після отримання квитанції щодо блокування надати інформацію, передбачену наказом Мінфіну від 13.06.2017 р. № 567, щодо виду діяльності та кодів товарів. При цьому Критерії у подальшому будуть змінюватись.
10. Яка кількість у відсотковому відношенні ПН може бути заблоковано, після чого може бути переглянута система блокування ПН.
Проблема є, однак і у тестовому режимі було заблоковано не більше 30%. Тому масового блокування не очікується.
11. Як дізнатися, що у контрагента заблоковано ПН?
Як тільки ПН буде призупинена, то квитанція буде надходити і продавцю, і покупцю.
12. У зв’язку з вірусними атаками не можна вчасно зареєструвати ПН. Що зі штрафами у цьому випадку? Чи треба брати довідку Кіберполіції про вірусну атаку?
ДФС буде виходити з ініціативою продовження реєстрації ПН, якщо це буде носити масовий характер. Щодо довідок з Кіберполіції, то яке буде прийнято рішення Мінфіна, так і потрібно буде діяти.
Немає коментарів:
Дописати коментар