пʼятницю, 22 січня 2016 р.

Переглянуто порядок техобслуговування та ремонту РРО


Переглянуто порядок техобслуговування та ремонту РРО
Постанова КМУ від 20.01.2016 № 21
Змінами, зокрема, встановлено вимогу до користувача РРО повідомляти центр сервісного обслуговування, а також територіальний орган ДФС, у якому він зареєстрований платником податків, про виявлені несправності реєстратора та пошкодження засобів контролю.
При цьому уточнено, що строк проведення гарантійного (післягарантійного) ремонту узгоджується сторонами, але не може перевищувати сім робочих днів, замість передбачених раніше 72 години.
У разі незабезпечення в установлений строк гарантійного ремонту РРО центр сервісного обслуговування зобов’язаний не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт реєстратора ввести в експлуатацію належно зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний реєстратор.
Центр сервісного обслуговування несе відповідальність, передбачену укладеними з користувачами договорами про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів.
Також акцентовано увагу на тому, що при зміні законодавчих вимог до використання РРО виробник (постачальник) зобов’язаний за наявності технічних можливостей здійснити його доопрацювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар