понеділок, 19 серпня 2019 р.

Готовий зразок облікової політики



Варіативний зразок Наказу про облікову політику

Товариство з обмеженою відповідальністю «Зразкове»

Наказ

24.06.2019  Київ    № 33

Про затвердження облікової політики


НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про облікову політику разом із додатками та ввести його в дію з 1 липня 2019 року. (виноска 1)
2. Інспектору з кадрів ознайомити (під особистий підпис) зі змістом цього наказу всіх посадових осіб та працівників, які причетні до його виконання.
3. Контроль за виконанням Положення про облікову політику покласти на головного бухгалтера підприємства.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишити за собою.

Генеральний директор                            Кобець                                        Кобець С.С.

З наказом ознайомлені:
Заступник генерального директора       Щуренко                                    Щуренко О. О.
Головний бухгалтер                                Сахно                                         Сахно Б. Б.
Бухгалтер                                                  Кислуха                                     Кислуха А. А.

Додаток
Донаказу від 24.06.2019 № 33

ПОЛОЖЕННЯ
про облікову політику Товариства з обмеженою відповідальністю
«Зразкове»

Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV, наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку та Інструкції про його застосування» від 30.11.1999 № 291, а також з метою дотримання підприємством єдиної методики відображення господарських операцій та забезпечення своєчасного надання достовірної інформації користувачам фінансової звітності Товариство з обмеженою відповідальністю «Зразкове» (далі — Підприємство) застосовує такі положення.

1. Організація бухгалтерського обліку
1.1. Відображати господарські операції в бухгалтерському обліку і складати фінансову звітність відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку.(Виноска 2)
1.2. Застосовувати на Підприємстві журнально-ордерну систему обліку (виноска на поле 3) з використанням програмного комплексу (виноска 4) «...».
1.3. Встановити таку форму організації бухгалтерського обліку: бухгалтерський облік веде бухгалтерська служба на чолі з головним бухгалтером. (виноска 5)
1.4. Облік активів і зобов’язань вести відокремлено за такими видами діяльності: (виноска 6)
– реалізація товарів, (виноска 7) що оподатковуються ПДВ за ставкою 20%;
– реалізація товарів, за якими передбачена пільга з ПДВ. (виноска 8)

2. Повноваження на підпис документів
2.1. Право першого підпису на банківських розрахунково-платіжних документах має генеральний директор. (виноска 9)
2.2. Головний бухгалтер має право другого підпису.
2.3. На час відсутності генерального директора право першого підпису має заступник генерального директора.
2.4. На час відсутності головного бухгалтера право другого підпису надають бухгалтерові за письмовим розпорядженням генерального директора.
2.5. Під час відсутності на робочому місці з поважних причин головного бухгалтера його обов’язки, відповідальність і права покладають на бухгалтера письмовим розпорядженням генерального директора.
2.6. Право підпису окремих документів може надавати генеральний директор за письмовим розпорядженням.

3. Документообіг
3.1. Застосовувати Графік документообігу (додаток 1).
3.2. Отримувати і видавати матеріальні цінності мають право особи, наведені у Переліку (додаток 2).
3.3. До дати затвердження відповідними органами окремих форм первинних документів застосовувати форми, затверджені Підприємством (додаток 3).
3.4. Для відображення операцій у разі відсутності первинних документів на дату балансу застосовувати внутрішній акт (виноска 10) (додаток 4).
3.5. Первинні та зведені облікові документи можна складати у паперовій або в електронній формі. ((виноска 11)

4. Інвентаризація
4.1. Проводити інвентаризацію активів і зобов’язань за письмовим розпорядженням генерального директора, якщо інше не передбачено законом.
4.2. Затвердити склад постійно діючої інвентаризаційної комісії: (виноска 12)
– Голова комісії — заступник генерального директора.
– Члени комісії: Головний бухгалтер;
      Бухгалтер;
      Головний інженер;
      Інженер з охорони праці.
4.3. Проводити повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, товарно- матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків  з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на «01» листопада (виноска 13) відповідного року.

5. Оцінка
5.1. Не проводити переоцінку основних засобів і нематеріальних активів за справедливою вартістю на дату балансу.
5.2. Покласти на інвентаризаційну комісію обов’язки приймання, списання, оцінки активів і зобов’язань.
5.3. Залучати для проведення оцінки окремих об’єктів активів спеціалізовані оціночні фірми за потреби.

6. Бухгалтерський облік
6.1. Вести бухгалтерський облік відповідно до Робочого плану рахунків (додаток 5).
6.2. Для обліку витрат застосовувати рахунки 9-го класу. (виноска 15)
6.3. Встановити тривалість операційного циклу для виконання робіт (надання послуг) — один календарний місяць. (виноска 16)
6.4. Ступінь завершеності операції з надання послуг (виконання робіт) оцінювати шляхом вивчення виконаної роботи. (виноска 17)
6.5. Встановити на Підприємстві такі показники:
– Норми витрат пального; (виноска 18) (додаток 6);
– Норми природного убутку товарів. (виноска 19)(додаток 7)
6.6. До основних засобів відносити матеріальні необоротні активи, вартість яких перевищує 6000 (виноска 20) грн.
6.7. Визначати строки корисного використання основних засобів і нематеріальних активів з урахуванням відповідних мінімально допустимих строків, встановлених податковим законодавством. (виноска 21)
6.8. Амортизацію основних засобів та нематеріальних активів здійснювати прямолінійним методом (виноска 22) із застосуванням строків, встановлених для кожного об’єкта основних засобів і нематеріальних активів окремо на підставі письмового розпорядження генерального директора.
6.9. Нараховувати амортизацію основних засобів та нематеріальних активів щокварталу. (виноска 23)
6.10. Ліквідаційну вартість об’єктів основних засобів та нематеріальних активів встановлювати окремо на підставі письмового розпорядження генерального директора.
6.11. Нараховувати амортизацію малоцінних необоротних матеріальних активів в першому місяці використання об’єкта у сумі 100 відсотків його вартості. (виноска 24)
6.12. Факт поліпшення об’єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) встановлює генеральний директор за письмовим розпорядженням.(виноска 25)
6.13. Встановити час для створення кваліфікаційного активу — три місяці  (виноска 26)
6.14. Одиницею бухгалтерського обліку запасів визнавати їх найменування  (виноска 27)
6.15. Облік транспортно-заготівельних витрат вести на окремому субрахунку.
6.16. Використовувати норми витрат пального (додаток 8).
6.17. У разі вибуття запасів застосовувати метод середньозваженої собівартості. (виноска 28)
6.18. Величину резерву сумнівних боргів розраховувати за методом абсолютної суми сумнівної заборгованості. (виноска 29)
6.19. Створювати резерв забезпечення (виноска 30)на виплату відпусток працівникам Підприємства.
6.20. Створювати забезпечення на виконання гарантійних зобов’язань у розмірі 1% вартості реалізованої продукції. (виноска 31)
6.21. Встановити перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості послуг (додаток 9).
6.22. Затвердити перелік і склад змінних та постійних загальновиробничих витрат (додаток 10).
6.23. Застосовувати прямі витрати на оплату праці (виноска 32) як базу розподілу змінних і постійних розподілених загальновиробничих витрат.
6.24. Встановити межу суттєвості для: (виноска 33)
– окремих об’єктів обліку, що належать до активів, зобов’язань та власного капіталу підприємства, — 5% підсумку всіх активів, зобов’язань і власного капіталу відповідно;
– окремих видів доходів і витрат — 3% чистого прибутку (збитку) підприємства;
– зменшення корисності об’єктів основних засобів та нематеріальних активів — відхилення залишкової вартості від їх справедливої вартості — 10%;
– визначення подібних активів — різниця між справедливою вартістю об’єктів обміну не має перевищувати 10%;
– статей балансу — 5% підсумку балансу;
– статей звіту про фінансові результати — 5% суми чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг);
– статей звіту про рух грошових коштів — 5% суми чистого руху грошових коштів від операційної діяльності;
– статей звіту про зміни у власному капіталі — 5% розміру власного капіталу підприємства.
6.25. Звіт про рух грошових коштів складати із застосуванням прямого методі. (виноска 34)
6.26. Відображати відстрочені податкові активи і відстрочені податкові зобов’язання у річній фінансовій звітності. (виноска 35)
6.27. Визначити види сегментів діяльності та їх пріоритетність для підприємства (додаток 11).
6.28. Затвердити перелік пов’язаних сторін (додаток 12).
6.29. Зміни до цього Положення вносить генеральний директор за письмовим розпорядженням.

Генеральний директор                                 Кобець                                   Кобець С.С.


Немає коментарів:

Дописати коментар