21.10.16
ДФС у листі від 13.10.2016 р. № 22299/6/99-99-13-02-03-14 пояснила, що відшкодування витрат відрядженому працівнику електронного авіаквитка може здійснюватися на підставі пакета документів, до якого входять:
- оригінал розрахункового чи платіжного документа, що підтверджує здійснення розрахункової операції в готівковій або безготівковій формі (платіжне доручення, розрахунковий чек, касовий чек, розрахункова квитанція, виписка з карткового рахунка, квитанція до прибуткового касового ордера);
- роздрук на папері частини електронного авіаквитка з указаним маршрутом (маршрут/квитанція);
- оригінали відривної частини посадкових талонів пасажира.
Тож у разі використання відрядженим працівником електронного авіаквитка, підставою для відшкодування витрат на його придбання є, зокрема, оригінал відривної частини посадкового талона пасажира.
Немає коментарів:
Дописати коментар