Визначення обсягів викидів стаціонарними джерелами:
'via Blog this'
середу, 31 серпня 2016 р.
Якщо податкова накладна не включена до податкового кредиту
| ||||||||
вівторок, 30 серпня 2016 р.
Включення до розрахунку суми податкової пільги з ПДВ показників розрахунків коригувань до податкових накладних
29.08.2016 | |
Чи включаються до розрахунку суми податкової пільги з ПДВ при заповненні звіту про суми податкових пільг показники розрахунків коригувань до податкових накладних, зазначені у відповідних рядках декларації з ПДВ?
Відповідно до п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН). Пунктом 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267, із змінами і доповненнями передбачено, що у разі здійснення коригування сум податкових зобов’язань, а також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, відповідно до ст. 192 розд. V ПКУ постачальник (продавець) товарів/послуг складає розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – розрахунок коригування) за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної. Згідно із п. 3 та п. 4 розд. V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289 із змінами і доповненнями, коригування податкових зобов’язань відображається у рядку 7 податкової декларації з ПДВ (далі – декларація), а коригування податкового кредиту відображається у рядку 12 декларації. Відповідно до п. 9 Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1233, суми податків та зборів, не сплачені суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, розраховуються таким суб’єктом у порядку, встановленому контролюючим органом за погодженням з Мінфіном. Пунктом 4 Порядку визначення сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг за операціями, які здійснюються на митній території України, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 29.03.2011 № 167, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.04.2011 за № 483/19221, передбачено, що суми ПДВ, не сплачені платником до державного бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, розраховуються залежно від особливостей оподаткування, зокрема – залежно від статусу операції (звільнена від оподаткування ПДВ, оподатковувана ПДВ за нульовою ставкою) або від режиму оподаткування ПДВ. Таким чином, оскільки показники рядка 7 декларації включаються до розрахунку загальної суми податкових зобов’язань, а показники рядка 12 – до розрахунку загальної суми податкового кредиту за відповідний звітний податковий період, то при заповненні звіту про суми податкових пільг відповідно враховуються і показники розрахунків коригувань до податкових накладних. | |
По материалам: Категорія 101.29 ЗІР |
Особливості зберігання суми готівки на місці проведення розрахунків у разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії
| ||||||||
суботу, 27 серпня 2016 р.
пʼятницю, 26 серпня 2016 р.
Коригування показників підрозділу "Військовий збір" Податкового розрахунку за формою № 1ДФ
26.08.2016 | |
У податковому розрахунку за формою № 1ДФ, рядок "Військовий збір - виключення", призначено для коригування раніше поданої звітності.
Так, у разі подання Податкового розрахунку з відміткою "Звітний новий" чи "Уточнюючий" для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку "Військовий збір - виключення****" потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку "Військовий збір" відобразити правильну інформацію. Зазначена норма передбачена абз. 12 п. 4.4 Наказу МФУ від 13.01.15 № 4 "Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку". | |
По материалам: ГУ ДФС у Запорізькій області |
Импорт товаров: отражаем в учете
|
Применение РРО частными предпринимателями
| ||||||||
четвер, 25 серпня 2016 р.
Зарплата на уровне минимальной: кому можно, а кому нет?
25.08.2016 | |
Автор: Наталья Белова • эксперт по вопросам оплаты труда, buhgalter911@mail.ua Ситуация: На предприятии у всех работников зарплата равна минималке. Будет ли это нарушением? Давайте разбираться вместе. Увы, но ситуация с приведением окладов всех работников до уровня минималки довольно распространена на практике. Таким способом многие работодатели пытаются снизить свои расходы на оплату труда. Да и с расчетом зарплаты меньше проблем — ведь у всех все одинаково. Но законна ли такая «уравниловка»? Что говорит буква законаРаботодатель обязан оплачивать труд работников в зависимости (!) от их квалификации и сложности выполняемых ими работ. Это требование закреплено ст. 96 и 97 КЗоТ. «Уравниловку» может выявить при проверке Гоструда, по результатам чего будет составлен акт и предписание об устранении нарушения (п. 7 Порядка № 390*)**. * Порядок проведения проверок должностными лицами Государственной инспекции Украины по вопросам труда и ее территориальных органов, утвержденный приказом Минсоцполитики от 02.07.2012 г. № 390. ** Проверочный мораторий визитеров из Гоструда, к сожалению, не остановит, о чем подробнее см. в статье «Проверки: горячие точки» (журнал «Бухгалтер 911», 2016, № 33). |
Порядок оподаткування ПДВ операції з постачання маркетингових послуг резидентом нерезиденту
| ||||||||
вівторок, 23 серпня 2016 р.
Чи є об’єктом оподаткування ПДВ операції з реалізації майнових прав на нерухоме майно?
| ||||||||
пʼятницю, 19 серпня 2016 р.
Як у Додатку 9 до декларації з ПДВ розрахувати питому вагу вартості сільськогосподарських товарів і/або послуг
19.08.2016 | |
ДФСУ в листі від 22.07.2016 р. № 15907/6/99-99-15-03-02-15 розглянула питання щодо порядку відображення сільськогосподарським підприємством показників у Додатку 9 до податкової декларації з ПДВ.
Відповідно до п. 5 р. I Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. № 21 (далі — Порядок № 21), платники ПДВ, які згідно зі ст. 209 ПКУ застосовують спецрежим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, крім податкової декларації з ПДВ із позначкою «0110», подають декларацію з позначкою «0121»/«0122»/«0123», яка є невід’ємною частиною звітності за відповідний звітний період. До такої декларації включаються лише ті операції, що стосуються спецрежиму, установленого ст. 209 ПКУ. Розрахунок питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг у вартості всіх товарів/послуг здійснюється в Додатку 9 до декларації з ПДВ із позначкою «0121»/«0122»/«0123» (п.п. 10 і 13 р. III Порядку № 21). Для розрахунку такої питомої ваги враховуються загальні обсяги постачання (без ПДВ) й обсяги постачання (без ПДВ) сільськогосподарських товарів/послуг. Згідно з п. 198.5 ПКУ, платник ПДВ зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ПКУ, і скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду та зареєструвати в ЄРПН у 15-денний строк зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в неоподатковуваних операціях. Таким чином, нарахування сільгосппідприємством податкових зобов’язань, відповідно до п. 198.5 ПКУ, не пов’язане з постачанням товарів/послуг, а тому обсяги таких податкових зобов’язань при розрахунку питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів/послуг у загальній вартості поставлених платником товарів/послуг не враховуються. | |
По материалам: Інтерактивна бухгалтерія |
Роздав рекламний товар за 1 грн. — оформи дві податкові накладні
19.08.2016 | |
Податківці нагадали, як відображати у податкових накладних операції з постачання товарів, фактична ціна яких становить 1 грн. та які придбані або виготовлені для проведення рекламних заходів.
Платник ПДВ має нарахувати податкові зобов’язання на основі ціни придбання цих товарів та скласти дві податкові накладні. Одну податкову накладну він складає на суму 1 грн., другу — на суму перевищення ціни придбання рекламних товарів над їх фактичною ціною. Лист ДФС від 22.07.2016 р. № 15920/6/99-99-15-03-02-15 | |
По материалам: Головбух24 |
Визначення періоду виникнення права на податковий кредит у покупця у разі відвантаження товару продавцем в одному періоді, а фактичного отримання його у наступному
td style="padding-left:10px; padding-right:10px;">
|
середу, 17 серпня 2016 р.
Мінфін оновив форми документів для відшкодування ПДВ
16.08.2016 | 15:22
Затверджено нові форми документів, що використовуються в процесі відшкодування сум податку на додану вартість:
— Висновку про суми відшкодування податку на додану вартість (далі — Висновок);
— Журналу обліку висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, переданих органами Державної фіскальної служби України до органів Державної казначейської служби України;
— Реєстру висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, переданих до органів Державної казначейської служби України;
— Журналу реєстрації висновків про суми відшкодування податку на додану вартість, отриманих органами Державної казначейської служби України від органів Державної фіскальної служби України;
— Звернення про підкріплення коштами для відшкодування податку на додану вартість;
— Рішення про перерахування коштів для відшкодування податку на додану вартість.
В оновленому Висновку відведено окремі графи для суми ПДВ:
— яка підлягає відшкодуванню з бюджету на поточний рахунок за звітні (податкові) періоди до 01.01.16 р.;
— платникам, які відповідають та не відповідають критеріям із п. 200.19 Податкового кодексу України
для отримання відшкодування.
Таким чином, оновлені форми документів відповідають вимогам ПКУ.
Наказ Мінфіну України «Про затвердження форм документів, що використовуються у процесі відшкодування сум податку на додану вартість» від 13.07.16 р. № 606. Набирає чинності з дня опублікування.
Алгоритм реєстрації касового апарату (РРО) в органах фіскальної служби
|
вівторок, 16 серпня 2016 р.
БВ по НДС в счет налога на прибыль — можно или «низзя»?
| ||||||||
Звітність з ПДВ за серпень 2016 року: коротко про головні зміни
| ||||||||
понеділок, 15 серпня 2016 р.
О применении кассового метода по НДС при поставке услуг по водоснабжению и водоотводу
| ||||||||
Про несправний РРО повідомте контролюючий орган
| ||||||||
О порядке обложения НДС транспортно-экспедиторской деятельности
| ||||||||
Податкові спори: презумпція добросовісності платника податків
|
четвер, 11 серпня 2016 р.
З 12 серпня банки проводитимуть валютні операції клієнтів на підставі електронних документів
10.08.2016 | 14:05
Нацбанк запровадив електронний документообіг між банками та їх клієнтами під час купівлі, обміну та перерахування іноземної валюти.
З 12 серпня банки зможуть здійснювати ці операції на підставі не лише оригіналів документів, як було раніше, а й їх копій. При цьому як оригінали, так і копії документів клієнти зможуть подавати до банку і в електронній, і в паперовій формі на власний розсуд. Копії документів в електронній формі повинні бути засвідчені електронним цифровим підписом та подані до банку засобами програмно-технічного комплексу "клієнт-банк", "клієнт-Інтернет-банк" тощо.
Вимога до подання лише оригіналів зберігається виключно стосовно документів про джерела походження гривні для фізичних осіб-нерезидентів.
Окрім цього, банки не проставлятимуть відмітки на оригіналах документів, на підставі яких була куплена або переказана іноземна валюта, та на копіях цих документів. Натомість, банки будуть самостійно здійснювати контроль за обсягами купленої іноземної валюти та визначати порядок його проведення.
Условные налоговые обязательства возникают только по покупкам с НДС
11.08.2016 | |
Налоговики напомнили: по товарам/услугам, приобретенным после 1 июля 2015 года, у неплательщиков НДС (соответственно, налоговый кредит по ним не был сформирован), которые предназначены для использования в освобожденных от налогообложения или нехоздеятельных операциях, налоговых обязательств по п. 198.5 Налогового кодекса Украины начислять не нужно.
Объемы приобретения товаров/услуг без НДС отражают в строке 10.3 (колонка А) декларации по НДС. Письмо ГФСУ «О порядке отражения в налоговой отчетности по НДС операций по приобретению товаров/услуг у неплательщиков НДС» от 09.06.16 г. № 12798/6/99-99-15-03-02-15. | |
По материалам: ВоБУ |
«Ограничительные» НДС-сроки (180, 365, 1095): нюансы применения
|
середу, 10 серпня 2016 р.
Виправлення помилок у податковій звітності з ПДВ
10.08.2016 | |
Які рядки в уточнюючому розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок потрібно заповнювати – усі, чи тільки ті, якими виправляються помилки, допущені у раніше поданій декларації? В уточнюючому розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок (далі – уточнюючий розрахунок) відображаються всі заповнені рядки податкової декларації (далі – декларація), що уточнюється. В графу 4 уточнюючого розрахунку переносяться показники декларації; у графі 5 відображаються всі показники декларації з урахуванням виправлених помилок; в графі 6 відображається абсолютне значення помилки по всіх заповнених в уточнюючому розрахунку рядках з відповідним знаком (+/-), у разі якщо абсолютне значення дорівнює нулю, то відповідний рядок не заповнюється. Яким чином виправити помилки, що допущені при заповненні уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ? Виправлення помилок, що допущені при заповненні уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість, здійснюється виключно шляхом подання нового уточнюючого розрахунку з урахуванням показників попереднього уточнюючого розрахунку. Яким чином заповнюється уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, допущених у періодах до 01.01.2016, які виявлені після 01.02.2016? |
Коли безготівкова форма розрахунків — не підстава для незастосування РРО
9 серпня 2016
РРО та касові операції РРО не застосовується у разі здійснення розрахунків у безготівковій формі лише за умови проведення таких розрахунків через установи банку, вкотре наголосили податківці.
В інших випадках здійснення розрахункових операцій у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) застосування РРО є обов’язковим. Це стосується і платників єдиного податку другої групи (фізичних осіб — підприємців) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року перевищує 1 млн. грн. Лист ГУ ДФС в Одеській області від 01.08.2016 № 858/С/15-32-14-06-03
РРО та касові операції РРО не застосовується у разі здійснення розрахунків у безготівковій формі лише за умови проведення таких розрахунків через установи банку, вкотре наголосили податківці.
В інших випадках здійснення розрахункових операцій у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) застосування РРО є обов’язковим. Це стосується і платників єдиного податку другої групи (фізичних осіб — підприємців) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року перевищує 1 млн. грн. Лист ГУ ДФС в Одеській області від 01.08.2016 № 858/С/15-32-14-06-03
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
вівторок, 9 серпня 2016 р.
Щодо заміни книг обліку розрахункових операцій
09.08.2016 | |
Як ми повідомляли раніше, 26.07.2016 р. набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 14.06.16 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» (далі – наказ № 547)
Перед платниками податків стоїть питання: чи треба міняти старі книги КОРО на нові? Відповідь знайдемо у листі ДФС від 05.08.2016 р. № 26665/7/99-99-08-01-03-17. Контролери наголосили, що суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги КОРО за старою формою до першої із подій: закінчення КОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги. Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період – протягом місяця після набрання чинності Наказом № 547. Після спливу зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО, здійснюється реєстрація другої або наступної КОРО за новою формою. При цьому, реалізуючи підакцизні товари, суб'єкти господарювання, які використовують КОРО за старою формою, здійснюють у них записи наступним чином: 1) у назвах граф 6, 7 КОРО за старою формою слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»; 2) за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться: - у графу 6 – суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку; - у графу 7 – сума ПДВ», «/», сума акцизного податку. Водночас слід зауважити, що ведення у такий спосіб КОРО є не зручним, і ДФС України рекомендує зазначеним суб’єктам господарювання звернутись до органу ДФС за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної КОРО за новою формою. З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час. У суб'єктів господарювання, діяльність яких не пов'язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 КОРО будуть не заповненими. Відповідно, зазначені суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані КОРО без внесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги. | |
По материалам: Бухгалтер 911 |
понеділок, 8 серпня 2016 р.
На повернення пального, отриманого до 01.03.2016, складають акцизну накладну
| ||||||||
За порушення граничних строків ЗЕД-розрахунків відповідає комісіонер
08.08.2016 | |
Податківці роз’яснили, що саме на комісіонера покладено відповідальність за порушення строків розрахунків при виконанні договорів комісії.
Адже таку відповідальність покладено на сторону договору, яка набуває права і стає зобов’язаною за зовнішньоекономічним договором, укладеним із третьою особою. Нагадаємо, що порушення резидентами строків розрахунків тягне за собою стягнення пені за кожний день прострочення у розмірі 0,3% суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару) в іноземній валюті, перерахованої у гривні за валютним курсом НБУ на день виникнення заборгованості. При цьому загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару). Лист ГУ ДФС у Харківській області від 25.07.2016 р. № 4244/10/20-40-14-04-10 | |
По материалам: Головбух24 |
Підписатися на:
Дописи (Atom)